Известие

Collapse
No announcement yet.

гори масло като побъркана

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от grecko Покажи съобщение
    дано да не се обади нищо друго, иначе табелката продава се и тва е...
    Ами то хубаво, ама следващия кандидат може да се сети да загледа ауспуха Разглобяванка, замерванка на всичко и сглобяванка от някой дето е виждал бутала на живо(Алфови още по-добре) и после си раздаваш газ. Ако се направи като хората ще се видиш в кола, каквото спестиш сега ще ти излезе после през носа. Приготви си поне 1000лв(може да залитнеш и към 2) и я мятай. Колко струва по автокъщите не е ориентир щото са същите таралясници, а твоята ще стане. Дай Боже.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
      Ако много време не е сменяно масло може да налеете газ в цилиндрите, процедурата я има на много места описана. Дано се размине с толкова Как ще разбереш, че не е сменяно много време - еми примерно като отвориш капака на клапаните.
      и видиш че всичко е черно наслоено, нагари и т.н.
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от grecko Покажи съобщение
        налепи ли трябва да има като се отвори? а ако правя процедурата с газта трябва ли да се точи маслото и да се сменя, сега сложих селения 20к но ми казаха че това горене може да е от масло менте.
        Колега лично моето мнение, не се занимавай с тази процедура! Защо ли? Време за реакцията която трябва да се получи-2-3 дена, смяна на масло, филтри , промивка ... нерви дали ще се получи или не! Резултат отрицателен, какво правим... хвърлени пари на вятъра! Ако колата те радва, дай и това което заслужава, не прави цигански работи.

        Comment


        • #19
          Ако мислиш само да сменяш гумичките, то преди това премерете компресията. Ако се окаже ниска, манипулацията със смяната няма да реши проблема.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Ако мислиш само да сменяш гумичките, то преди това премерете компресията. Ако се окаже ниска, манипулацията със смяната няма да реши проблема.
            Колега тука допускаш грешка ,колите когато горят масло дигат компресията рязко и затова много вървят,моята алфа има компресия 13,5 на 410 000 км,и върви за страх.

            После колега може да си направиш ремонт на мотора и да си купиш всички части от колегата Code,така няма да имаш грижи,трее да имаш само пари.
            155 2.0 16v МY95 Sport

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
              Колега тука допускаш грешка ,колите когато горят масло дигат компресията рязко и затова много вървят,моята алфа има компресия 13,5 на 410 000 км,и върви за страх.
              Много си прав колега, маслото уплътнява и вдига компресията. Който не вярва да сипи капачка масло в цилиндъра и да мери. На една кола преди ремонт имах 13атм. компресия и гореше, след ремонта компресията падна но и спря да гори масло.
              Last edited by tonov; d.m.y г., 23:02.
              sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                Колега тука допускаш грешка ,колите когато горят масло дигат компресията рязко и затова много вървят,моята алфа има компресия 13,5 на 410 000 км,и върви за страх.
                Честно казано - ти си първият човек, когото чувам да споделя такова нещо.

                А именно:

                Износване на сегменти > увеличаване на компресията.

                Ма кой знае - човек се учи докато е жив


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Честно казано - ти си първият човек, когото чувам да споделя такова нещо.

                  А именно:

                  Износване на сегменти > увеличаване на компресията.

                  Ма кой знае - човек се учи докато е жив
                  Сегментите са компресионни и маслени. Не споря с никой, споделям личен опит.
                  sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Marchoni Покажи съобщение
                    Сегментите са компресионни и маслени. Не споря с никой, споделям личен опит.
                    Аз не казвам, че грешите, защото има логика в това, което твърдите.
                    Но - ако допуснем, че маслообиращият сегмент е износен, и така маслото се качва до компресионните, уплътнява ги и така се вдига компресията - това при някакви работни обороти при които цилиндрите са обливани с масло под буталата- ОК.
                    Но когато се мери компресия на стартер, при което цилиндрите практически са сухи......откъде се взима въпросното масло?


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Честно казано - ти си първият човек, когото чувам да споделя такова нещо.

                      А именно:

                      Износване на сегменти > увеличаване на компресията.

                      Ма кой знае - човек се учи докато е жив
                      Колегата долу го подчертава сегментите са 2 вида комресионни и маслени,при заминали компресионни си за ремонт та ако ще и маслото да не го пипа.Ма при заминали маслени гори масло и върви за страх,понеже маслото уплатнява яко и стигаш до компресия 14 ,аз съм имал БМВ 325 стояло 5 години без да е палено,със запекли маслени сегменти и даваше компресия 14.5 на цилиндър.155 цата ми гори 1 литър масло на 700 километра ,ма има компресия над 13.

                      Първоначално публикувано от Marchoni Покажи съобщение
                      Сегментите са компресионни и маслени. Не споря с никой, споделям личен опит.
                      Няма смисъл да спориш просто си прав.
                      155 2.0 16v МY95 Sport

                      Comment


                      • #26
                        За това хората мерят на студен мотор, щото всичкото масло е в картера Още по добре и на студен и на топъл - за да добие картинката завършен вид. Ако на двг му дават компресия 10,5 ,студен ти е 8 а на топъл 13 не е нужно да си висшист .. Относно гумичките, Oem отдавна е описал във форума как се проверява дали капва масло от главата, както и доста други интересни неща. Евала му на момчето, между другото се присетих евала и на Linkestis не, че има някаква връзка с темата.
                        sigpic
                        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                        Comment


                        • #27
                          Компресия колега се мери само на топъл мотор и никога на студен,понеже всички части влизат в нормалните си допуски,когато мотора е топъл,ако имаш примерно натегнати клапани и мериш на студено няма никога да хванеш,че ти липсва компресия,понеже клапаните се удължават на топъл мотор.Бутала и сегменти също се разширяват и затова компресията,се контролира,на топъл мотор.
                          155 2.0 16v МY95 Sport

                          Comment


                          • #28
                            Ой, алфисти, смених гумичките на клапаните, майстора вика че са били като камък станали и били много зян... сега ще е пробвам как е с горенето. казах му да види дали има някакви признаци за свършили сегменти и ми каза, всмукателния колектор бил чист и нямало масло и много го съмнявало да са сегменти, защото имала и много добра компресия......... остана само да стискам палци, но също така ми каза, че нещо маслото не му харесвало за тези километри било много рядко и не мазнеело много много. маслото е селения 20к.

                            Comment


                            • #29
                              спри да слагаш масло селяния и сложи някво нормално. освен тва покарай я извесно време като за 2-3 смяни на маслото. може да се отпуснат сегментите и да спре да гори.
                              JTD 105+

                              Comment


                              • #30
                                колега какво стана оправи ли се със смяната на гумичките, че и моята е със същия проблем и се чудя много какво да правя

                                Comment

                                Working...
                                X